't Onkrooid :: Index :: Muziek :: De muziek in 't Onkrooid

De muziek in 't Onkrooid

Pagina('s): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Sim
Moderator

Status van deze gebruiker Gepost op Zaterdag 11 Maart 2006 om 15:07  Profiel  
Elke vrijdag om 20u int Onkrooid  

scoola
Normale leden
Status van deze gebruiker Gepost op Zondag 12 Maart 2006 om 16:45  Profiel  
Ja mense tis njogal wa gezever over al dieje muziek, mar wat ik mij wel afvraag is het volgende. De meetste pleiten voor afwisseling toch wordt er een ganse avond (zaterdag opening) stubru gedraaid. WAAR ZIT HIER DE AFWISSELING. persoonlijk vindt ik deze muziek niet slecht maar verkies to wa meer boenk. Als ge nu zegt van boenk is te hard waarom da ni van os belgische artiesten zoals silver lasgo milc inc regi??? Wat mij persoonlijk opvalt in de bemdhal is als bijvoorbeeld coone komt draaien een groot deel van de jeugt weken op voorand zit af te tellen naar die fuif komt er ne bekende van stubru draaien ga der ok wel veel volk ma zit om een uur of 1 t'verdiep en andere al vol omda ze het kotsbeu zijn. Dus roep ik wel ff op van to is goe na te denken en wakker te worden . Een meerderheid (mss een kleine ma to) van de jeugd is noch altij boenk. Verder nog laatst stond er iemand (ken geen naam, schiet me nie dood) te draaien stubru muziek, wij zen om een boenkschijfke gan vragen, werdt ni gedraait. Deze gast he to zeker twee urkes gedraait toen is de niels een boenkschijfke gan opzette en twas vollenbak sfeer mar na da 1 lieke werdt hij subtiel aan de kant gezet om trug stubru te draaien KHOOP DA DIT NI HET IDEE VAN AFWISSELING IS WAAR DA SOMMIGE OP DOELEN

Tot slotte mi teveel stubru te draaien gade dan eilijk ni teveel de concurentie aan mi t'stekske bamdkaffee en t'verdiep (in mindere maten) waar de muziek to stubru getint is

Jonah
Administrator

Status van deze gebruiker Gepost op Zondag 12 Maart 2006 om 18:22  Profiel Homepage 
Oke mense, we moete een beetje rustig worden met over al dat boenk te prate. Ik vind stubru goeie muziek en boenk mag voor mij gedraait worden, maar het moet binnen de perken blijven. Ik heb hier al ergens gelezen dat we wat meer dj's moeten gebruiken vind ik ook wel goed, bv. we beginnen met een opkomende dj dan een dj die we meer gewoon zijn dan een boenk dj en dan misschien nog een opkomende dj en dan de gewone dj's. Dat is zoals een recept opstellen bij het koken je moet ook niet elke dag van de week spageti eten er moet afwisseling zijn daar ben ik mee akkoord.;)  

scoola
Normale leden
Status van deze gebruiker Gepost op Zondag 12 Maart 2006 om 18:32  Profiel  
Quote:
Maarten schreef op 01-03-2006 om 17:56
[..]

Als we de vergelijking sfeer-muziek maken, dan kunnen we net zo goed eens kijken naar het incidenten-muziek verband. Vrijdag 3 incidenten, zaterdag 0...dus aangezien we het nieuwe lokaal liefst zolang mogelijk inorde willen houden best StuBru muziek dan :D

En voor de rest, blijft het een jeugdhuis en geen danstempel, maw. een plaats waar jeugd rustig kan samenkomen, iets drinken en praten ipv. buitengeboenkt te worden. Dus thema avonden lijken mij de beste oplossing... (slot)

:D:D(slot)

Wa hebbe die incidenten in godsnaam mi de muziek te maken?? hoe ontstaan incidenten te druk en teveel alcool===> dus hegget mss er wel iet mee te maken omdat mi het boenkgedeelte vollenbak was  

Nick
Normale leden

Status van deze gebruiker Gepost op Zondag 12 Maart 2006 om 18:45  Profiel Homepage 
Er zijn altijd voor en tegenstanders
neverending topic.

Quote:
scoola schreef op 12-03-2006 om 16:45
De meetste pleiten voor afwisseling toch wordt er een ganse avond (zaterdag opening) stubru gedraaid.

het was dan ook een dj van stubru :P  

skaradonna
Normale leden
Status van deze gebruiker Gepost op Zondag 12 Maart 2006 om 19:25  Profiel  
Als het zo verder gaat dan denk ik dat er niet veel volk mee in het onkrooid is ze, nu kome ze nog altijd omdat het 'nieuw' is. Heb nog niet veel positieve reacties gehoord.
En was scoola zegt is waar

fuif met stubru dj --> allez we gaan maar om te gaan
fuif met coone, dark-e, ...-> heel de regio komt, bemdhal stampe vol of kurszaal dus moet je ook eens nadenken. Ik denk buiten het bestuur en enkele uitzonderingen na houdt niemand van STUBRU ze zot  

Ant-one
Normale leden
Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 13 Maart 2006 om 10:23  Profiel  
Quote:
Jonah schreef op 12-03-2006 om 18:22
Oke mense, we moete een beetje rustig worden met over al dat boenk te prate. Ik vind stubru goeie muziek en boenk mag voor mij gedraait worden, maar het moet binnen de perken blijven. Ik heb hier al ergens gelezen dat we wat meer dj's moeten gebruiken vind ik ook wel goed, bv. we beginnen met een opkomende dj dan een dj die we meer gewoon zijn dan een boenk dj en dan misschien nog een opkomende dj en dan de gewone dj's. Dat is zoals een recept opstellen bij het koken je moet ook niet elke dag van de week spageti eten er moet afwisseling zijn daar ben ik mee akkoord.;)

dees is de beste oplossing denkik  

Maarten
Het bestuur

Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 13 Maart 2006 om 11:12  Profiel  
Quote:
skaradonna schreef op 12-03-2006 om 19:25
Ik denk buiten het bestuur en enkele uitzonderingen na houdt niemand van STUBRU ze zot

da geloofde toch zelf ni  

Kc-Matty
Normale leden

Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 13 Maart 2006 om 16:22  Profiel Homepage 
Quote:
Ik denk buiten het bestuur en enkele uitzonderingen na houdt niemand van STUBRU ze zot

Hierin moet ik u denk ik toch ook tegenspreken! Hoeveel volk komt er bijvroobeeld naar Arendonk swingt waar de muzielk toch meer de stubru kant opgaat? Of naar de rockrally waar het ook meer rock en dergelijke is?? En nee dit zijn niet allemaal "oudere" mensen!  

Novus
Normale leden
Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 13 Maart 2006 om 16:56  Profiel  
Een evenment zoals arendonk swingt kan je niet vergelijken met een caféavond waarop stubru muziek gespeelt word  

scoola
Normale leden
Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 13 Maart 2006 om 17:56  Profiel  
natuurlijk is er een publiek voor stubru maar moete wij daarom in de kou worde gezet? Waar kan de jeugd die voor boenk is in arendonk terecht? Stubru fans kunnen nog naar het stekske ent bemdkaffee!

Kbegrijp ook wel da der stubru gedraait moe worden, maar vergeet den boenk nie. Want het enige wa we nu krijgen is mss enen avond in de maand vur boenk muziek.

Ast zo is kunne we ook zegge van altijd muziek alla q music donna en dergelijke en 1 kir in de maand stubru en 1 kir in de maand boenk

want waarom zou er meer stubru als boenk gedraait moete worden?

BOzzie
Normale leden
Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 13 Maart 2006 om 18:15  Profiel  
Straks ist: Leve Klara !  

Kc-Matty
Normale leden

Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 13 Maart 2006 om 18:41  Profiel Homepage 
Quote:
scoola schreef op 13-03-2006 om 17:56
want waarom zou er meer stubru als boenk gedraait moete worden?

Das een vraag die ge in de andere richting ook kunt stellen hé!! En er moet ni meer stubru dan boenk gedraaid worden. De gulden middenweg is toch t beste voor iedereen of niet soms? Ik ben zelf fan van hardcore en metalcore en alle dergelijke uitspattingenmaar ik snap wel dat ze dat niet altijd kunnen draaien en ben al content met een goei stubru-schijf. En ik kan er gerust meelven (het zou maar erg zijn als we zo bekrompen dachten) als er een boenkschijf gedraaid wordt maar dan heb ik ook wel eens graag iets in het genre van stubru!  

Novus
Normale leden
Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 13 Maart 2006 om 19:24  Profiel  
Daar ben ik het mee eens de gulden middenweg das in ieder een beter oplossing van dan te zeggen: zo gaat het elk weekend zijn wie dit niet aanstaat moet wegblijven (nono)  

scoola
Normale leden
Status van deze gebruiker Gepost op Maandag 13 Maart 2006 om 21:39  Profiel  
tuurlijk de gulden middenweg is goe mar khoop da da rap te merken is dieje gulden middenweg