| Kristof |
Normale leden
|
Gepost op Maandag 10 Juli 2006 om 10:19 |
|
Hallo
Tijdens de vorige bestuursvergadering is er besloten om een
DJ-verantwoordelijke aan te duiden. Ik zal zelf die taak op mij nemen. Deze DJ-verantwoordelijke moet er voor zorgen dat er elke vrijdag en zaterdag vanaf 21u een DJ geprogrammeerd staat.
Het is nog steeds mogelijk voor iedereen die dat wil om te komen draaien in het Onkrooid. Het enige dat je moet doen is mij een mail sturen met de datum die je in gedachten had. Ik zal dan zo snel mogelijk laten weten of die datum al dan niet nog vrij is. DJ's die komen draaien moeten er rekening mee houden dat ze muziek spelen die binnen het kader Studio Brussel - 4FM - Donna - Q Music valt. Een breed gamma dus ...
Er komt ook een aparte topic op dit forum waarop je telkens kan volgen wie er het volgende weekend komt draaien. Kwestie van te weten wat je kan verwachten.
Moesten er nog vragen zijn, mail ze dan maar door (je kan mijn e-mailadres zien door op mijn naam te klikken)
Groeten en tot in 't Onkrooid
Kristof
|
| Kristof |
Normale leden
|
Gepost op Maandag 10 Juli 2006 om 10:27 |
|
Mijn complimenten trouwens aan Weber, de DJ van vorige vrijdag. Hij heeft dat heel goed gedaan, vind ik.
Kan iemand op dit forum mij zijn e-mailadres of GSM-nummer bezorgen via mijn e-mail?
|
| scott |
Het bestuur
|
Gepost op Maandag 10 Juli 2006 om 12:56 |
|
| Van mij krijgt de weber ook complimenten. Volgens mij is dit een voorbeeld van de muziek die we willen in 't onkrooid
|