't Onkrooid :: Index :: Bugje gevonden :: Een verkeerde link bij de foto's

Een verkeerde link bij de foto's

Pagina('s): 1

marsupi
Normale leden
Status van deze gebruiker Gepost op Woensdag 08 November 2006 om 10:37  Profiel Skype Homepage 
Als je een fotoalbum opent en je klikt op een foto voor die uit te vergroten kan je niet terug gaan met de link "Terug naar overzicht" er zit een foutje in de php denk ik. Wat ook handig is dat je een volgende en vorige knopje er bij zet.

Ook bij de openingsuren rechts kan je best de ruimte tussen de tekst en de celrand een beetje ruimer zetten, zoals nu plakt het presies tegen een ;)

Mischien kan je ook een beetje meer ruimte laten tussen de titels van de nieuws-berichten op de home-pagina.

Voor de rest heb ik geen opmerkingen meer, maar tis wel een verbetering tegenover het vorige. Nu het forum nog een andere look geven... :D
Als je nog zin en goesting hebt kan je mischien het ledensysteem van het forum koppelen aan de gewone site, dan kan je ook nog reacties geven op de foto's of op nieuwsberichten(bowl). Maar ik weet dat het niet simpel is voor dat te maken dus ja, je moet maar zien.:P
Ik wil gerust wel meehelpen als ik tijd heb, ik kan ook wel "redelijk" overweg met php en zo.:D

De balle

Marsupi  

Nick
Normale leden

Status van deze gebruiker Gepost op Woensdag 08 November 2006 om 18:37  Profiel Homepage 
Bedankt voor je opmerkingen, ik zal er zeker rekening mee houden! Het komt in orde maar het schooleke komt voor ;)  

Jonah
Administrator

Status van deze gebruiker Gepost op Donderdag 09 November 2006 om 15:57  Profiel Homepage 
En het forum daar ben ik druk mee bezig(bowl)
Dus alles komt in orde.;)  

marsupi
Normale leden
Status van deze gebruiker Gepost op Dinsdag 14 November 2006 om 19:45  Profiel Skype Homepage 
owkej dan is het goed :D  
Pagina's in dit topic: 1